Subject: Teavitus avaliku ürituse toimumise aja muutusest ning ürituse uue aja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 12:35:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Teavitame, et varasemalt Muraste külapäeva raames 10.08.2024 planeeritud
autokino Muraste Paeplatsil jäeti halbade ilmastikuolude tõttu ära (tugeva
tuule ja vihma tõttu osutus ekraanide paigaldamine ohtlikuks) ning üritust
on plaanis korraldada uuesti 23.08.2024. Palume Teie kooskõlastust ürituse
toimumisele uuel kuupäeval 23.08.2024.

Ürituse nimetus: Autokino Paeplatsil

Toimumise aeg: alates 23.08.2024 kell 21:30 kuni 23.08.2024 kell 23:59

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Muraste küla, Lee tee 9
(Muraste Kool) ja Ristivälja tee (Muraste Paeplats)

Ürituse korraldaja: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu, tel: 5848 9661,
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustav isik: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu,
tel: 5848 9661, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tegemist on peredele suunatud üritusega, kus võivad osaleda alaealised
ning ürituse toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

From: Benita Bankier
Sent: Tuesday, June 25, 2024 2:13 PM
To: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked]>; PÄA Põhja
<[email-masked]>
Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Muraste külapäev

Toimumise aeg: alates 10.08.2024 kell 16:00 kuni 10.08.2024 kell 23:59

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Muraste küla, Lee tee 9
(Muraste Kool) ja Ristivälja tee (Muraste Paeplats)

Ürituse korraldaja: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu, tel: 5848 9661,
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustav isik: Muraste Külaselts, esindaja Urvi Nigu,
tel: 5848 9661, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tegemist on lastele ja peredele suunatud meelelahutusliku koosviibimisega.
Kell 16 algab traditsiooniline perepäev Muraste Kooli (Lee tee 9)
aatriumis, millele kell 22 järgneb autokino seanss Muraste Paeplatsil
(Ristivälja teel).

Üritusel võivad osaleda alaealised ning ürituse toimumispaika võib
koguneda rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald